668 145 480 [email protected]
Spamowe agregatory treści mogą być sporym problemem!

Spamowe agregatory treści mogą być sporym problemem!

Dziś nieco o agregatorach treści, które według niektórych pomagają w indeksacji, ale według wielu osób również szkodzą. Oczywiście nie mówię o typowo tematycznych i branżowych, ale o ogólnotematycznych, które drą z sieci co popadnie nie bacząc na konsekwencję. Zadziwiły mnie ostatnio mocne spadki dla kilku kluczowych wpisów na jednej ze stron, którymi zarządzam. (więcej…)

Rel=Publisher i Rel=Author na stronie, jak to ugryźć?

Rel=Publisher i Rel=Author na stronie, jak to ugryźć?

Tajemnicze znaczniki w meta tagach, to coś z czym musi się wcześniej czy później zmierzyć każdy właściciel strony internetowej i to nie ważne czy jest to zwykła wizytówka firmy czy też obszerny blog na jakiś temat.

Dziś chciałem omówić różnicę pomiędzy rel=author a rel=publisher, gdyż jak widać po niektórych witrynach wielu webmasterów ma dalej problem z rozwikłaniem tej prostej zagadki jaką w sobie kryją. (więcej…)

Ukrywanie reklam przed robotem Google to Cloaking?

Ukrywanie reklam przed robotem Google to Cloaking?

Dziś mejlowo dostałem dość ciekawe pytanie:

Czy jeśli ukryje reklamy na forum dla robota Google to czy to będzie traktowane jako cloaking?

W tym przypadku musimy spojrzeć na definicję cloakingu jaką podaje nam wytyczne Google:

Maskowanie to działanie, które polega na przedstawieniu wyszukiwarkom innych treści lub adresów URL niż użytkownikom. (więcej…)