utworzone przez pheonix999 | mar 19, 2014 | Optymalizacja
John E Lincoln na swoim profilu w Google+ umieścił zdjęcie, które prezentowało fragment jego rozmowy z Johnem Muellerem. Padło pytanie o wykorzystanie meta tagu noindex na stronach, na których określono jednocześnie rel=canonical. Czy można stosować oba te znaczniki jednocześnie? (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 19, 2014 | Optymalizacja, SEO/SEM
Na przestrzeni ostatnich dwóch lat branża SEO w Polsce i tam, gdzie prym wiedzie wyszukiwarka Google, mocno ucierpiała. Choć samego pozycjonowania nie uznaje jako części SEO to przyjęło się tak mówić, ale może jednak bardziej tutaj pasuje branże pozycjonerska. I zostańmy przy tym. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 18, 2014 | Optymalizacja, SEO/SEM
Dziś nieco o agregatorach treści, które według niektórych pomagają w indeksacji, ale według wielu osób również szkodzą. Oczywiście nie mówię o typowo tematycznych i branżowych, ale o ogólnotematycznych, które drą z sieci co popadnie nie bacząc na konsekwencję. Zadziwiły mnie ostatnio mocne spadki dla kilku kluczowych wpisów na jednej ze stron, którymi zarządzam. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 17, 2014 | Optymalizacja
Matt Cutts w ostatnim materiale wideo odpowiedział na pytanie związane ze stronamy e-commerce, jednym słowem chodzi o sklepy internetowe.
Pytanie było następujące:
Co zaleca Google, aby robić ze stronami produktów, które nie są dłużej dostępne w sklepie? (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | gru 17, 2013 | Optymalizacja
Tajemnicze znaczniki w meta tagach, to coś z czym musi się wcześniej czy później zmierzyć każdy właściciel strony internetowej i to nie ważne czy jest to zwykła wizytówka firmy czy też obszerny blog na jakiś temat.
Dziś chciałem omówić różnicę pomiędzy rel=author a rel=publisher, gdyż jak widać po niektórych witrynach wielu webmasterów ma dalej problem z rozwikłaniem tej prostej zagadki jaką w sobie kryją. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | wrz 6, 2013 | Optymalizacja
Dziś mejlowo dostałem dość ciekawe pytanie:
Czy jeśli ukryje reklamy na forum dla robota Google to czy to będzie traktowane jako cloaking?
W tym przypadku musimy spojrzeć na definicję cloakingu jaką podaje nam wytyczne Google:
Maskowanie to działanie, które polega na przedstawieniu wyszukiwarkom innych treści lub adresów URL niż użytkownikom. (więcej…)
Ostatnie komentarze