Optymalizacja konwersji
Optymalizacja konwersji (CRO) to głównie praca z samą witryną, dzięki której można znacznie poprawić stosunek użytkowników odwiedzających witrynę do tych, którzy realnie stali się klientami. Tym samym CRO pomaga w zwiększeniu sprzedaży, klikalności jak i zmierza do osiągnięcia celów bez konieczności zwiększenia ilości ruchu na stronie.
Współczynnik konwersji wpływa także na ROI z każdego źródła ruchu jak i kampanii reklamowych, które prowadzone są w sieci. Tym samym zwiększając współczynnik konwersji zwiększamy ROI.
CRO wpływa praktycznie na każdy aspekt związany z marketingiem internetowym zwiększając wartość naszej strony dla nowo odwiedzających jak i tych powracających klientów. Pracując nad obecną witrynę budujemy sami sobie własną bazę wiedzy, która może być wykorzystana za kilka lat, gdy zdecydujemy się na całkowitą przebudowę strony.
![](https://jacekjagusiak.pl/wp-content/uploads/2018/05/26.png)
Wierzymy, że skuteczna komunikacja na początku naszej współpracy pozwala na stworzenie tzw. „ścieżki testowe”, która zapewni klientom wymierne korzyści z osiągniętych celów, pozwoli zbudować bazę lojalnych klientów jak i zwiększy ogólny udział na rynku.
Skupiamy się na osiągnięciu trwałych efektów poprzez ciągłe badania, rozwój i rygorystyczne testy, z których możecie liczyć na drobiazgowe raporty. Nasz zespół ekspertów dokładnie analizuje każdą witrynę, bada interakcje użytkowników ze stroną, a wszystko po to, aby opracować skuteczną strategię zwiększania zaangażowania klienta jak i po to by poprawić współczynnik konwersji.
![](https://jacekjagusiak.pl/wp-content/uploads/2018/05/27-1.png)