668 145 480 [email protected]

Wyniki w Google będą zmieniać się zawsze…

Wideo z Mattem w roli głównej, które pojawiło się w sieci pierwszego kwietnia mówi jedno – wyniki w Google nigdy nie będą jednoznaczne, stabilne… Dlaczego? Sam Matt tłumaczy to faktem, że zarówno zmieniają się strony, spamerzy, urządzenia jak i sami użytkownicy, którzy wymagają od Google coraz więcej i więcej. (więcej…)

Najlepsze narzędzia do wyszukania niedziałających linków na stronie!

Najlepsze narzędzia do wyszukania niedziałających linków na stronie!

Nikt nie lubi sytuacji, w której wchodząc pod dany adres okazuje się, że strona nie istnieje. Powinniśmy unikać takich sytuacji, gdyż nie tylko to odstrasza samych użytkowników co i Google zaleca sprawdzanie regularne niedziałających linków w obrębie witryny, którą zarządzamy. Jednak przy większych portalach takie ręcznie ich wyszukiwanie może być nie lada koszmarem. (więcej…)

O tym jak Webdesign sprzedawał linki T-Mobile!

O tym jak Webdesign sprzedawał linki T-Mobile!

Nie wiem czy kojarzycie historię związaną z T-Mobile i płatnymi linkami, które od zawsze są na celowniku Google. Jeszcze w lutym bieżącego roku na Twitterze odezwał się niejaki Vince, który zapytał bezpośrednio w jaki sposób może się skontaktować z osobą odpowiedzialną za link building w T-Mobile. (więcej…)