utworzone przez pheonix999 | kwi 3, 2014 | SEO/SEM
Wideo z Mattem w roli głównej, które pojawiło się w sieci pierwszego kwietnia mówi jedno – wyniki w Google nigdy nie będą jednoznaczne, stabilne… Dlaczego? Sam Matt tłumaczy to faktem, że zarówno zmieniają się strony, spamerzy, urządzenia jak i sami użytkownicy, którzy wymagają od Google coraz więcej i więcej. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | kwi 3, 2014 | SEO/SEM
W najnowszym wideo, które regularnie nakręca dla nas Matt Cutts, dowiadujemy się nieco o tym jak Google postrzega Page Rank. Matt podkreśla, że PR nie jest wyznacznikiem popularności strony, ale jej autorytetu. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 28, 2014 | Narzędzia, Optymalizacja, SEO/SEM
Nikt nie lubi sytuacji, w której wchodząc pod dany adres okazuje się, że strona nie istnieje. Powinniśmy unikać takich sytuacji, gdyż nie tylko to odstrasza samych użytkowników co i Google zaleca sprawdzanie regularne niedziałających linków w obrębie witryny, którą zarządzamy. Jednak przy większych portalach takie ręcznie ich wyszukiwanie może być nie lada koszmarem. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 27, 2014 | Optymalizacja, SEO/SEM
Dziś pytanie do Matta przywędrowało z Wielkiej Brytanii.
„Czy jest jakiś sposób, dzięki któremu Google identyfikuje siostrzane strony. Na przykład relacje między takimi stronami jak ebay.co.uk i ebay.com? Czy linki prowadzące z jednej z tych witryn na drugą są odbierane jako płatne albo nienaturalne?” (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 27, 2014 | Narzędzia, SEO/SEM
W zeszły wtorek Matt Cutts napisał dodatkową wskazówkę na Twitterze dotyczącą pliku Disavov. Nie wiem tylko kto wgrywając nową wersję pliku najpierw usuwa starą, ale ok, Matt napisał, aby tak nie robić i po prostu wgrać nowy pliczek, który zastąpi stary. (więcej…)
utworzone przez pheonix999 | mar 26, 2014 | SEO/SEM
Nie wiem czy kojarzycie historię związaną z T-Mobile i płatnymi linkami, które od zawsze są na celowniku Google. Jeszcze w lutym bieżącego roku na Twitterze odezwał się niejaki Vince, który zapytał bezpośrednio w jaki sposób może się skontaktować z osobą odpowiedzialną za link building w T-Mobile. (więcej…)
Ostatnie komentarze