668 145 480 info@jacekjagusiak.pl

Na Search Marketing Expo (SMX West) sam Matt Cutts ogłosił oficjalnie, że Google pracuje nad nową odsłoną algorytmu Panda. Matt podkreślił, że zamiarem Google jest pomoc „małemu biznesowi”, który mógł zostać dotknięty zmianami jakie wprowadziła starsza wersja algorytmu. Nie podano dokładnej daty, ani przybliżonej, wypuszczenia nowego softu, ale będzie to największa aktualizacja Pandy, która będzie miała mniejszy wpływ na konkretnego rodzaju strony.

Mnie najbardziej ciekawi co Matt ma na myśli wspominając o małym biznesie? Jakie to dokładnie będą strony i czym będzie się kierował algorytm wybierając takowe do listy „mniej narażonych”. Czyżby formularz udostępniony wcześniej przez Google miał na to jakikolwiek wpływ? Może warto tam zgłosić swoją stronę?

Tak czy inaczej wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi. Jednak wygląda na to, że Google zamierza złagodzić Pandę, może nie była dobrze wytresowana? Zresztą nie dziwi mnie to bo zazwyczaj najpierw wypuszczają bubla, a później starają się poprawić w nieudolny sposób to co spartolili.

Jednak skoro Matt wspomniał już o aktualizacji to pewnie nie omieszka pochwalić się, gdy zostanie wypuszczona na żer!

Rate this post
Rate this post