Blog o SEO/SEM
Zaginione w Analitics, czyli gdzie moje dane z 9-tego lutego?
Nie wiem czy zauważyliście, ale na niektórych stronach, podpiętych do Analiticsa zniknęły całkowicie dane na temat ruchu z ostatniego poniedziałku. Myślałem, że jest to tymczasowy błąd, gdyż jeszcze w tym miejscu, we wtorek, miałem wszelkie dane, a od wczoraj coś...
Pięć wtyczek, które zwiększą moc wewnętrznego linkowania
Działania prowadzące to tego, aby użytkownik pozostał jak najdłużej na naszej stronie to nie lada wyzwania dla każdego webmastera. Im więcej przybywający na naszą witrynę przemierzą podstron tym większe jest prawdopodobieństwo na to, że zostaną naszymi czytelnikami,...
Czy istnieje lista witryn, które omijają algorytmy Panda i Pingwin?
Wczoraj na Seroundtable pojawił się ciekawy wpis, który mówi o tym, czy dla algorytmu Panda i Pingwin istnieje jakaś lista wyjątków, lista stron, którą można nazwać Białą Listą. Taka lista miałaby sprawić, że algorytmu Google omijałyby ujęte w niej witryny. Temat...
Dodawanie, usuwanie i zmiana kategorii w WordPress
Zainstalowałeś Wordpressa? Czas więc dodać nieco kategorii, bo chyba każdy chce w prosty sposób pogrupować swoje przyszłe posty. Czasami nawet nazbiera się na blogu kilka wpisów skupiających się wokół określonego tematu, grupując je w dodatkowej kategorii pozwoli...
Jak sprawdzić id kategorii w WordPressie?
W wielu przypadkach, gdy korzystamy z domyślnych funkcji Wordpressa czy wtyczek pozwalających nam określić wyświetlane posty z konkretnej kategorii, będziemy potrzebowali ID kategorii. Wordpress po włączeniu przyjaznych linków nie pozwoli nam łatwo podejrzeć tych...
Google dla Organizacji Non-profit oferuje 10 tysięcy dolarów na Adwords
Pomimo, że często lecą gromy w kierunku firmy Google i to z różnych branż, nie tylko zajmujących się SEO czy SEM, to okazuje się, że korporacja potrafi także dawać! Tak, dawać. W Polsce w końcu ruszył program Google dla Organizacji Non-profit, które zarejestrowanym w...
CEC in SEO czy CYC, czyli jak robi się obecnie kasę w branży…
Dziś, zarówno na jednej z grup branży SEO na Facebooku jak i na PiO zrobiło się głośno o nowym certyfikacie, który możecie otrzymać za jedyne 290zł, chyba że w branży siedzicie dłużej to przejdziecie na wyższy poziom wtajemniczenia za 390zł – nie martwcie się, dziecko...
Google rezygnuje z wyświetlania informacji o autorze – zdjęcia out z serpów!
John Mueller ogłosił ostatnio, że Google wprowadziło znaczącą zmianę w prezentacji wyników wyszukiwania w swojej wyszukiwarce związaną z authorshipem, czyli naszymi buźkami w serpach. Google pozbywa się ich całkowicie i znika także informacja o ilości osób, jakie...
Panda 4.0 Don Kichot’em z Mountain View
Ciągle Google uracza nas kolejnymi zmianami swojego algorytmu i jak pewnie już niejednokrotnie słyszeliście maj był dość burzliwym miesiącem w branży SEO z racji wypuszczenia Pandy w wersji 4.0. Ów zwierzak ma walczyć z niskiej jakości treścią, spamem – ogólnie ze...
Jak Plikostrada radzi sobie z Pandą?
Na pewno każdy słyszał o aferze z Pobieraczkiem i od czasu gdy UOKiK dobrało się właścicielom do pupci przerzucili się oni na nową domenę i chyba tym samym sądzą, że nazywając się Plikostrada ktoś nie skojarzy starego oszusta. No ale zabezpieczyli się tym razem lepiej...