668 145 480 [email protected]

Od kilku dni uczestnicy programu partnerskiego Google Adsense mogą testować i włączyć na swoich witrynach tzw. „Reklamy na poziomie strony”, które oferują nam dopasowane formaty reklam dedykowane dla stron mobilnych.

Z opisu na stronie pomocy Google wynika, że po dodaniu jednego kodu cały proces zostanie zautomatyzowany, reklamy wyświetlać się będą w godzinach tylko tych, w których mają szansę osiągnąć jak najwyższą skuteczność.

Głównymi cechami takich reklam mają być:

  • Prostota konfiguracji, czyli wklejamy kod w miejsce (na stronie), gdzie chcemy aby były wyświetlane, a system resztę już zrobi za nas.
  • Optymalizacja, czyli to o czym wspomniałem już wcześniej, reklamy mają wyświetlać się wtedy, gdy osiągają największą skuteczność, a także w miejscach, które nie zakłócą odbiorcom możliwości swobodnego nawigowania po stronie.
  • Szybka zmiana ustawień z poziomu panelu Adsense, gdzie nie musimy za każdym razem jak najdzie potrzeba dokonania zmian grzebać w kodzie strony.
  • I na koniec, co najważniejsze, takie reklamy nie są wliczane do limitu Adsense jeśli chodzi o ilość reklam w „Adsense dla treści”.

Z dostępnych formatów mamy do wyboru:

  • Reklamy zakotwiczone
  • Reklamy winietowe

Oceń ten artykuł
ZOBACZ:  Google nie indeksuje dynamicznie generowanej treści