668 145 480 info@jacekjagusiak.pl
„Aktualizacja nie powiodła się. Odpowiedź nie jest prawidłową odpowiedzią JSON” – jak naprawić ten błąd w WordPressie?

„Aktualizacja nie powiodła się. Odpowiedź nie jest prawidłową odpowiedzią JSON” – jak naprawić ten błąd w WordPressie?

Wyobraź sobie: pracujesz sobie spokojnie nad nowym wpisem na swojej stronie WordPress. Piszesz, formatujesz, dodajesz zdjęcia, wszystko wygląda super. W końcu klikasz magiczny przycisk „Zaktualizuj”, i nagle… BUM! Zamiast oczekiwanej informacji o pomyślnym zapisaniu treści, wyskakuje zimna jak lód wiadomość od WordPressa: (więcej…)

Dlaczego mój WordPress nie wysyła maili?

Dlaczego mój WordPress nie wysyła maili?

Nie wiem, czy też to znasz, ale w świecie WordPressa są takie dni, kiedy wszystko idzie świetnie – strona działa, Google indeksuje, wtyczki się aktualizują bez dramy. A potem przychodzi ta chwila. Ktoś pisze Ci na Messengerze: „Hej, próbowałem do Ciebie napisać przez formularz, ale coś nie działa”. I wtedy zamarzasz. Bo co, jeśli to nie była jedna osoba? Co, jeśli przez ostatnie dwa tygodnie formularz kontaktowy Twojej strony nie wysyłał wiadomości e-mail, a Ty właśnie straciłeś potencjalnych klientów, współprace, oferty życia? (więcej…)

Problem z edytorem wizualnym wordpress, gdzieś zniknął

Problem z edytorem wizualnym wordpress, gdzieś zniknął

Ostatnio rozmawiając z jednym z klientów próbowałem mu wytłumaczyć jak formatować nowe wpisy na blogu, a on uparcie twierdził, że nie posiada tych opcji, które mu opisuje na czacie. Jak się potem okazało to naprawdę miał dostępny jedynie edytor Tekstowy, a z Wizualnego nie mógł skorzystać bo go po prostu jego WordPress nie wyświetlał. (więcej…)

Błąd „Internal Server Error” (500) w WordPress – co to jest i dlaczego to w ogóle się dzieje?

Błąd „Internal Server Error” (500) w WordPress – co to jest i dlaczego to w ogóle się dzieje?

Zacznijmy od absolutnych podstaw, żeby każdy, niezależnie od poziomu znajomości WordPressa, mógł zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. Kiedy wchodzisz na swoją stronę internetową i zamiast pięknie działającej witryny widzisz komunikat „Internal Server Error” lub „Błąd wewnętrzny serwera” z kodem 500, może to być dla Ciebie jak zimny prysznic. Coś, co powinno działać, nagle… przestaje działać i nie wiadomo dokładnie dlaczego. (więcej…)

Brak możliwości zapisu zmian lub błąd „Failed to save” w Elementorze

Brak możliwości zapisu zmian lub błąd „Failed to save” w Elementorze

Jeśli korzystasz z Elementora – jednego z najpopularniejszych i najpotężniejszych wizualnych edytorów stron dla WordPressa – na pewno nie raz doceniłeś jego wygodę, intuicyjny interfejs i ogromne możliwości personalizacji witryny. Ale co zrobić, gdy nagle podczas pracy natrafisz na problem, który potrafi wytrącić z równowagi nawet najbardziej doświadczonego twórcę stron? Mowa o błędzie „Failed to save” lub po prostu braku możliwości zapisania zmian w Elementorze. (więcej…)

Jak uniknąć i naprawić pętlę przekierowań w WordPressie?

Jak uniknąć i naprawić pętlę przekierowań w WordPressie?

Gdy prowadzisz stronę na WordPressie, nagłe pojawienie się błędu typu „Too Many Redirects” może być frustrujące i stresujące. Użytkownicy trafiają na pustą stronę, zamiast treści, a przeglądarka odmawia załadowania witryny. Taki problem to informacja, że Twoja strona utknęła w tzw. pętli przekierowań, co może prowadzić do spadków w wynikach wyszukiwania, utraty konwersji i zaufania odwiedzających. (więcej…)