
Rel=canonical i noindex jednocześnie?
SEO to nie tylko słowa kluczowe i linki. To również sygnały, które wysyłamy wyszukiwarkom za pomocą znaczników meta i nagłówków. Dwa z nich to: (więcej…)
SEO to nie tylko słowa kluczowe i linki. To również sygnały, które wysyłamy wyszukiwarkom za pomocą znaczników meta i nagłówków. Dwa z nich to: (więcej…)
Na przestrzeni ostatnich dwóch lat branża SEO w Polsce i tam, gdzie prym wiedzie wyszukiwarka Google, mocno ucierpiała. Choć samego pozycjonowania nie uznaje jako części SEO to przyjęło się tak mówić, ale może jednak bardziej tutaj pasuje branże pozycjonerska. I zostańmy przy tym. (więcej…)
Dziś nieco o agregatorach treści, które według niektórych pomagają w indeksacji, ale według wielu osób również szkodzą. Oczywiście nie mówię o typowo tematycznych i branżowych, ale o ogólnotematycznych, które drą z sieci co popadnie nie bacząc na konsekwencję. Zadziwiły mnie ostatnio mocne spadki dla kilku kluczowych wpisów na jednej ze stron, którymi zarządzam. (więcej…)
Kiedy produkt znika z oferty – bo został wycofany, jest sezonowy lub chwilowo niedostępny – wielu właścicieli sklepów po prostu… usuwa stronę produktu. I bum – pojawiają się błędy 404, spada widoczność, a Googlebot zaczyna wariować. Wyszukiwarka nie znosi pustych miejsc, a użytkownicy tym bardziej. (więcej…)
Tajemnicze znaczniki w meta tagach, to coś z czym musi się wcześniej czy później zmierzyć każdy właściciel strony internetowej i to nie ważne czy jest to zwykła wizytówka firmy czy też obszerny blog na jakiś temat.
Dziś chciałem omówić różnicę pomiędzy rel=author a rel=publisher, gdyż jak widać po niektórych witrynach wielu webmasterów ma dalej problem z rozwikłaniem tej prostej zagadki jaką w sobie kryją. (więcej…)
Dziś mejlowo dostałem dość ciekawe pytanie:
Czy jeśli ukryje reklamy na forum dla robota Google to czy to będzie traktowane jako cloaking?
W tym przypadku musimy spojrzeć na definicję cloakingu jaką podaje nam wytyczne Google:
Maskowanie to działanie, które polega na przedstawieniu wyszukiwarkom innych treści lub adresów URL niż użytkownikom. (więcej…)
Ostatnie komentarze