Blog o SEO/SEM
Jak sprawdzić id kategorii w WordPressie?
W wielu przypadkach, gdy korzystamy z domyślnych funkcji Wordpressa czy wtyczek pozwalających nam określić wyświetlane posty z konkretnej kategorii, będziemy potrzebowali ID kategorii. Wordpress po włączeniu przyjaznych linków nie pozwoli nam łatwo podejrzeć tych...
Google dla Organizacji Non-profit oferuje 10 tysięcy dolarów na Adwords
Pomimo, że często lecą gromy w kierunku firmy Google i to z różnych branż, nie tylko zajmujących się SEO czy SEM, to okazuje się, że korporacja potrafi także dawać! Tak, dawać. W Polsce w końcu ruszył program Google dla Organizacji Non-profit, które zarejestrowanym w...
CEC in SEO czy CYC, czyli jak robi się obecnie kasę w branży…
Dziś, zarówno na jednej z grup branży SEO na Facebooku jak i na PiO zrobiło się głośno o nowym certyfikacie, który możecie otrzymać za jedyne 290zł, chyba że w branży siedzicie dłużej to przejdziecie na wyższy poziom wtajemniczenia za 390zł – nie martwcie się, dziecko...
Google rezygnuje z wyświetlania informacji o autorze – zdjęcia out z serpów!
John Mueller ogłosił ostatnio, że Google wprowadziło znaczącą zmianę w prezentacji wyników wyszukiwania w swojej wyszukiwarce związaną z authorshipem, czyli naszymi buźkami w serpach. Google pozbywa się ich całkowicie i znika także informacja o ilości osób, jakie...
Panda 4.0 Don Kichot’em z Mountain View
Ciągle Google uracza nas kolejnymi zmianami swojego algorytmu i jak pewnie już niejednokrotnie słyszeliście maj był dość burzliwym miesiącem w branży SEO z racji wypuszczenia Pandy w wersji 4.0. Ów zwierzak ma walczyć z niskiej jakości treścią, spamem – ogólnie ze...
Jak Plikostrada radzi sobie z Pandą?
Na pewno każdy słyszał o aferze z Pobieraczkiem i od czasu gdy UOKiK dobrało się właścicielom do pupci przerzucili się oni na nową domenę i chyba tym samym sądzą, że nazywając się Plikostrada ktoś nie skojarzy starego oszusta. No ale zabezpieczyli się tym razem lepiej...
W poszukiwaniu najtańszej sprawdarki pozycji…
... czyli jaki jest najtańszy monitoring fraz Dziś postanowiłem poszukać sobie jakiejś sprawdzarki pozycji, która byłaby konkurencyjna do tych, jakie używałem do tej pory. Zacznijmy na początek od tego, że jak dla mnie najbardziej liczą się dane, informacje wypluwane...
Jedziesz na szkolenie, a wracasz z kacem – mały hejt wielkich prawd
Chociaż zdaje sobie sprawę, że narobię sobie całkiem pokaźną liczbę wrogów pisząc ten artykuł, to chyba mam prawo wypowiedzieć się na dowolny temat na własnym blogu. Zwłaszcza, że ostatnio wiele rzeczy starałem się przemilczeć, ale do rzeczy. Dziś chciałbym napisać co...
Wyniki w Google będą zmieniać się zawsze…
Wideo z Mattem w roli głównej, które pojawiło się w sieci pierwszego kwietnia mówi jedno – wyniki w Google nigdy nie będą jednoznaczne, stabilne... Dlaczego? Sam Matt tłumaczy to faktem, że zarówno zmieniają się strony, spamerzy, urządzenia jak i sami użytkownicy,...
Page Rank wyznacznikiem popularności czy autorytetu?
W najnowszym wideo, które regularnie nakręca dla nas Matt Cutts, dowiadujemy się nieco o tym jak Google postrzega Page Rank. Matt podkreśla, że PR nie jest wyznacznikiem popularności strony, ale jej autorytetu. Matt podał jako przykład stronę erotyczną, która ma z...