668 145 480 info@jacekjagusiak.pl

Blog o SEO/SEM

Jak sprawdzić id kategorii w WordPressie?

Jak sprawdzić id kategorii w WordPressie?

W wielu przypadkach, gdy korzystamy z domyślnych funkcji Wordpressa czy wtyczek pozwalających nam określić wyświetlane posty z konkretnej kategorii, będziemy potrzebowali ID kategorii. Wordpress po włączeniu przyjaznych linków nie pozwoli nam łatwo podejrzeć tych...

czytaj dalej
Panda 4.0 Don Kichot’em z Mountain View

Panda 4.0 Don Kichot’em z Mountain View

Ciągle Google uracza nas kolejnymi zmianami swojego algorytmu i jak pewnie już niejednokrotnie słyszeliście maj był dość burzliwym miesiącem w branży SEO z racji wypuszczenia Pandy w wersji 4.0. Ów zwierzak ma walczyć z niskiej jakości treścią, spamem – ogólnie ze...

czytaj dalej
Jak Plikostrada radzi sobie z Pandą?

Jak Plikostrada radzi sobie z Pandą?

Na pewno każdy słyszał o aferze z Pobieraczkiem i od czasu gdy UOKiK dobrało się właścicielom do pupci przerzucili się oni na nową domenę i chyba tym samym sądzą, że nazywając się Plikostrada ktoś nie skojarzy starego oszusta. No ale zabezpieczyli się tym razem lepiej...

czytaj dalej
W poszukiwaniu najtańszej sprawdarki pozycji…

W poszukiwaniu najtańszej sprawdarki pozycji…

... czyli jaki jest najtańszy monitoring fraz Dziś postanowiłem poszukać sobie jakiejś sprawdzarki pozycji, która byłaby konkurencyjna do tych, jakie używałem do tej pory. Zacznijmy na początek od tego, że jak dla mnie najbardziej liczą się dane, informacje wypluwane...

czytaj dalej

Wyniki w Google będą zmieniać się zawsze…

Wideo z Mattem w roli głównej, które pojawiło się w sieci pierwszego kwietnia mówi jedno – wyniki w Google nigdy nie będą jednoznaczne, stabilne... Dlaczego? Sam Matt tłumaczy to faktem, że zarówno zmieniają się strony, spamerzy, urządzenia jak i sami użytkownicy,...

czytaj dalej

Page Rank wyznacznikiem popularności czy autorytetu?

W najnowszym wideo, które regularnie nakręca dla nas Matt Cutts, dowiadujemy się nieco o tym jak Google postrzega Page Rank. Matt podkreśla, że PR nie jest wyznacznikiem popularności strony, ale jej autorytetu. Matt podał jako przykład stronę erotyczną, która ma z...

czytaj dalej