668 145 480 info@jacekjagusiak.pl

Pozycjonowanie long-tail

Wiele fraz z długiego ogona tworzą znacznie krótszą ścieżkę do Twojego sukcesu w sieci. Nie skupiaj się tam, gdzie klienci nie szukają, gdyż zmarnujesz zarówno swój czas jak i energię.

Szybki efekt pozycjonowania

Mniejsza konkurencja na frazy long-tail to o wiele szybsze efekty pozycjonowania.

Stabilne pozycje stron

Frazy z długiego ogona znacznie dłużej utrzymują się na szycie wyników, nie są tak ryzykowne jak frazy generyczne, które prócz prestiżu bycia pierwszym nie dają Twojemu biznesowi wymiernych korzyści.

Poprawa jakości ruchu

Frazy long-tail sprowadzają na Twoją witrynę znacznie bardziej jakościowy ruch niż zwykłe frazy. Użytkownicy, którzy po ich użyciu trafili na Twoją stronę dają znacznie większą konwersję, a co za tym idzie generują dla Ciebie zyski.

Większe bezpieczeństwo

Pozycjonując się na wiele frazy typu long-tail zwiększamy swoją widoczność w sieci, a używane do tego anchory są rozproszone na tyle, że Google nie jest alarmowane o łamaniu wytycznych przez pozycjonowaną stronę. Tym samym dobra strategia na tego typu frazy jest podstawą długoterminowych efektów i bezpieczeństwa wszelkich działań związanych z promocją Twojego biznesu.

Frazy długiego ogona to o wiele dłuższe zwroty i wyrażenia, bardziej szczegółowe i jest o wiele większe prawdopodobieństwo, że zostaną one użyte przez użytkowników wyszukujących produkty i usługi z naszego portfolio.

Przykładowo jeśli Twoja firma sprzedaje meble to szansa na to, aby nowa strona znalazła się na szczycie wyników Google po wpisaniu frazy „meble” – jest nikła. Jednak pozycjonując się na frazę „stylowa sofa Agata” czy „okrągły stół z mahoniu” mamy znacznie większe szanse na pokonanie konkurencji, a także o wiele bardziej prawdopodobne jest to, że użytkownik dokona zakupu wchodzą na naszą stronę po użyciu takich fraz.

Korzystając z fraz long-tail tworzymy o wiele prostszą i krótszą ścieżkę łączącą nasz biznes z potencjalnymi klientami.

Pomyśl o tym w sposób w jaki myśli szukająca danego zwrotu, przedmiotu osoba. Jeśli ktoś wpisał słowo „sofa” tak naprawdę nie wiadomo czy szuka informacje o sofie czy może chce jakąś sofę sobie kupić. Jednak nawet jeśli chce kupić to nie jest on do końca zdecydowany na zakup, gdyż tak ogólne oznaczenie problemu („sofa”) daje nam wyraźny znak, że klient sam nie wie czego szuka i mało prawdopodobne jest to, że dokona on zakupu. Klient, który wpisuje frazę „sofa z funkcją spania” wyraźnie wie czego szuka, wpisuje już konkretne wymagania jakie szuka w poszukiwanej sofie. Jak sądzicie, który z wyżej opisanych klientów dokona prędzej zakupu trafiając na naszą stronę?

Zapytaj o ofertę

12 + 8 =