Optymalizacja konwersji
Optymalizacja konwersji (CRO) to głównie praca z samą witryną, dzięki której można znacznie poprawić stosunek użytkowników odwiedzających witrynę do tych, którzy realnie stali się klientami. Tym samym CRO pomaga w zwiększeniu sprzedaży, klikalności jak i zmierza do osiągnięcia celów bez konieczności zwiększenia ilości ruchu na stronie.
Współczynnik konwersji wpływa także na ROI z każdego źródła ruchu jak i kampanii reklamowych, które prowadzone są w sieci. Tym samym zwiększając współczynnik konwersji zwiększamy ROI.
CRO wpływa praktycznie na każdy aspekt związany z marketingiem internetowym zwiększając wartość naszej strony dla nowo odwiedzających jak i tych powracających klientów. Pracując nad obecną witrynę budujemy sami sobie własną bazę wiedzy, która może być wykorzystana za kilka lat, gdy zdecydujemy się na całkowitą przebudowę strony.
Wierzymy, że skuteczna komunikacja na początku naszej współpracy pozwala na stworzenie tzw. „ścieżki testowe”, która zapewni klientom wymierne korzyści z osiągniętych celów, pozwoli zbudować bazę lojalnych klientów jak i zwiększy ogólny udział na rynku.
Skupiamy się na osiągnięciu trwałych efektów poprzez ciągłe badania, rozwój i rygorystyczne testy, z których możecie liczyć na drobiazgowe raporty. Nasz zespół ekspertów dokładnie analizuje każdą witrynę, bada interakcje użytkowników ze stroną, a wszystko po to, aby opracować skuteczną strategię zwiększania zaangażowania klienta jak i po to by poprawić współczynnik konwersji.