Web Design Services

Marketing afiliacyjny

Im bardziej działalność marketingowa firmy nabiera cech charakterystycznych dla podejścia partnerskiego, tym bardziej rozbudowana jest jej oferta rynkowa.

Marketing afiliacyjny to nic innego jak współpraca wydawcy z reklamodawcą, gdzie zarówno jedna jak i druga strona ma konkretny cel i dąży do niego w ramach owej współpracy. Celem są tutaj oczywiście pieniądze, ale w tym przypadku nie płacimy jedynie za wyświetlenia reklam, ale za realny efekt, cel który ustalany jest zawsze na początku takiej współpracy.

Kampanie afiliacyjne dają najlepsze wyniki, gdy połączone są z SEO, kampaniami PCC i e-mail marketingiem. Optymalizując każdą składową możemy osiągać zamierzone cele znacznie szybciej, taniej i co najważniejsze utrzymywać rentowność działań na przyzwoitym poziomie.

Efektywny marketing afiliacyjny to nie tylko rozrzucanie linków po stronach partnerskich z nadzieją, że któryś z nich złapie klienta. Efektywny marketing to dobrze zaplanowane, przynoszące zyski działania oparte o długoterminową współpracę z partnerami, właścicielami stron, której trzonem jest wzajemne zaufanie podczas budowy całych sieci afiliacyjnych. Takie sieci mają jedno zadanie i nie jest nim sprowadzanie klienta za wszelką cenę, ale dostarczanie jakościowego i konwertującego ruchu na stronę klienta.

Sukces marketingu afiliacyjnego obejmuje także szereg innych działań i aby były one skuteczne musimy być elastyczni podczas ustalania prowizji, szczególnie wtedy gdy sprzedaż znacząco spada, gdyż wyższe prowizje dla partnerów przekłada się na ich większe zaangażowanie, a my sprzedajemy wtedy więcej zarabiając więcej.

14

Przeprowadzonych kampanii

14

Monitorowanych sieci afiliacyjnych

8

Rekruterów

9

Różnych branż

3

Poziomy afiliacji

91

Stworzonych banerów reklamowych