Reklamy na poziomie strony – nowość w Google Adsense

3 Comments

Od kilku dni uczestnicy programu partnerskiego Google Adsense mogą testować i włączyć na swoich witrynach tzw. „Reklamy na poziomie strony”, które oferują nam dopasowane formaty reklam dedykowane dla stron mobilnych.

Z opisu na stronie pomocy Google wynika, że po dodaniu jednego kodu cały proces zostanie zautomatyzowany, reklamy wyświetlać się będą w godzinach tylko tych, w których mają szansę osiągnąć jak najwyższą skuteczność.

Głównymi cechami takich reklam mają być:

  • Prostota konfiguracji, czyli wklejamy kod w miejsce (na stronie), gdzie chcemy aby były wyświetlane, a system resztę już zrobi za nas.
  • Optymalizacja, czyli to o czym wspomniałem już wcześniej, reklamy mają wyświetlać się wtedy, gdy osiągają największą skuteczność, a także w miejscach, które nie zakłócą odbiorcom możliwości swobodnego nawigowania po stronie.
  • Szybka zmiana ustawień z poziomu panelu Adsense, gdzie nie musimy za każdym razem jak najdzie potrzeba dokonania zmian grzebać w kodzie strony.
  • I na koniec, co najważniejsze, takie reklamy nie są wliczane do limitu Adsense jeśli chodzi o ilość reklam w „Adsense dla treści”.

Z dostępnych formatów mamy do wyboru:

  • Reklamy zakotwiczone
  • Reklamy winietowe

ZNAJDZIESZ NAS NA FACEBOOKU

Polecamy także inne artykuły

Zobacz wszystkie artykuły
3 Comments
    • Tomek
    • 27 lipca 2016
    Odpowiedz

    Zgadzam się dwójka to tragedia. PS. kiedy nowy wpis na blogu? 🙂

    • Igor
    • 3 lipca 2016
    Odpowiedz

    Przez te reklamy mobilne na cały ekran miałem ochotę roztrzaskać telefon. Umieszczenie tych reklam na super sposób na utratę użytkowników.

    • sunpietro
    • 29 kwietnia 2016
    Odpowiedz

    Za ten drugi typ reklamy mobilnej mam czasem ochotę zabić. Pierwszy jest akceptowalny, ale ten drugi sprawia że mnóstwo ludzi wyłącza stronę.

 

Leave a Comment